ΣΥΝΤΟΜΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

http://robdedel.nl/wpimages/wp71f45a40.gifΕκπαίδευση 
-1990-1994: Πτυχίο Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού από το ΤΕΦΑΑ-ΑΠΘ με ειδικότητα ποδόσφαιρο.
-2002-2004: Μεταπτυχιακό δίπλωμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Στην Ανθρώπινη  Απόδοση και Υγεία.  
Τίτλος Μεταπτυχιακής Διατριβής: ''Eξέταση του διαμεσολαβητικού ρόλου των ψυχολογικών αναγκών με βάση το δια-πλαισιακό μοντέλο στη φυσική αγωγή''.
Διδακτικό έργο
Πρωτοβάθμια εκπαίδευση
-Το ακαδημαϊκό έτος 2000-2001 αναπληρωτής καθηγητής Φυσικής Αγωγής στην Πρωτοβάθμια  Αχαΐας (6ο Δημοτικό Πατρών).
Δευτεροβάθμια εκπαίδευση
-Τα ακαδημαϊκά έτη 2001-2002, 2002-2003, 2003-2004, 2004-2005,2005-2006 αναπληρωτής καθηγητής Φυσικής Αγωγής (Ολυμπιακή Παιδεία) στην Θεσ/νίκη.
-Τα ακαδημαϊκά έτη 2006-2007, 2007-2008 μόνιμος καθηγητής Φυσικής Αγωγής στο Γυμνάσιο Βολισσού (Χίος).
-Το ακαδημαϊκό έτος 2008-2009 αποσπασμένος καθηγητής Φυσικής Αγωγής στο Υπουργείο Παιδείας.
-Από το ακαδημαϊκό έτος 2009-2010 έως και σήμερα μόνιμος καθηγητής Φυσικής Αγωγής στο 3ο  ΕΠΑΛ ΤΑΥΡΟΥ/ΑΘΗΝΑ.
Προπονητική Εμπειρία
  -Προπονητής στις Ακαδημίες Ποδοσφαίρου του Συλλόγου του Απόλλων Καλαμαριάς Θες/νίκης τα έτη 1993 & 1994
  -Προπονητής στην ομάδα Χοκευ επί Χόρτου (Φοίνικας Θεσ/νίκης)
  -Γυμναστής στις κατασκηνώσεις Τ.Υ.Π.Ε.Τ  Χαλκιδικής για τα έτη 2002, 2003 & 2004
Εκπαιδευτικά  Προγράμματα
-Υπεύθυνος παρεμβατικού προγράμματος με τίτλο: ''Πρόληψη πρόωρης εγκατάλειψης του σχολείου από μαθητές Γυμνασίων της Χίου''.
-Υπεύθυνος παρεμβατικού προγράμματος με θέμα: ''Η θεωρία της σχεδιασμένης συμπεριφοράς αναφορικά με την φυσική δραστηριότητα και την διατροφή σε μαθητές Γυμνασίων της Χίου''.
-Υπεύθυνος προγραμμάτων αγωγής υγείας με θέματα σχετικά με την άσκηση και διατροφή τα έτη 2009,2010,2011,2012 στο 3ο ΕΠΑΛ ΤΑΥΡΟΥ.     
 -Υπεύθυνος περιβαλλοντικών προγραμμάτων τα έτη 2013,2014,2015,2016,2017 στο 3ο ΕΠΑΛ ΤΑΥΡΟΥ.           
Δημοσιεύσεις
Δημοσίευση εργασίας με τίτλο ''Δια-πλαισιακό μοντέλο κινήτρων: Εξέταση του διαμεσολαβητικού ρόλου των ψυχολογικών αναγκών''.
                                Περιοδικό: Φυσική αγωγή και Αθλητισμός, τεύχος 65.
Ανακοινώσεις σε συνέδρια
1.Παρουσίαση εργασίας με θέμα: «Προβολή και προώθηση μέσω του διαδικτύου των υπηρεσιών των παιδικών κατασκηνώσεων στην Ελλάδα» με συγγραφείς τους κ.κ Λαμπρόπουλο Γ., Βακουφάρη Α.  και Ρέλλια Τ., ως προφορική ανακοίνωση στις εργασίες του 11ου Διεθνούς συνεδρίου Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού (Κομοτηνή, Μάιος 2003).
2. Παρουσίαση εργασίας με θέμα: «Η παρουσία στο διαδίκτυο των παιδικών κατασκηνώσεων στην Ελλάδα» με συγγραφείς τους κ.κ Λαμπρόπουλο Γ., Βακουφάρη Α. και Ρέλλια Τ., ως προφορική ανακοίνωση στις εργασίες του 11ου Διεθνούς συνεδρίου Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού (Κομοτηνή, Μάιος 2003).

3. Παρουσίαση εργασίας με θέμα: «Ακραίες μορφές βίας στο ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο της ένωσης ποδοσφαιρικών σωματείων Μακεδονίας και Φθιώτιδας» με συγγραφείς τους κ.κ Λαμπρόπουλο Γ., Βακουφάρη Α.  και Ρέλλια Τ., ως προφορική ανακοίνωση στις εργασίες του 6ου Πανελληνίου Συνεδρίου Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού της ένωσης γυμναστών βορείου Ελλάδος (Θεσσαλονίκη, Απρίλιος 2003).

4.  Παρουσίαση εργασίας με θέμα: «Η επίδραση της προπόνησης αντοχής στη βελτίωση των επιδόσεων με βάση την κριτική ταχύτητα» με συγγραφείς τους κ.κ Μπακιρτζή Χ., Λαμπρόπουλο Γ., Δαστερίδη  Γ., Μπεκιάρη Αλ.,  Πυλιανίδη Θ..  και Ρέλλια Τ., ως αναρτημένη ανακοίνωση στις εργασίες του 11ου Διεθνούς συνεδρίου Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού (Κομοτηνή, Μάιος 2003)

5.  Παρουσίαση εργασίας με θέμα: «Η επίδραση των κινήτρων στην πρόθεση  και στη συμμετοχή εφήβων σε φυσικές δραστηριότητες» με συγγραφείς τους κ.κ Μπαρκούκη Β., Λαμπρόπουλο Γ., και Τσορμπατζούδη Χ., ως αναρτημένη ανακοίνωση στις εργασίες του 12ου  Ευρωπαϊκού συνεδρίου Αθλητικής  ψυχολογίας                 (Χαλκιδική,Σεπτέμβριος2007).                                                                 
6.  Παρουσίαση εργασίας με θέμα: «To μοντέλο 2 Χ 2 στόχων επίτευξης στη φυσική αγωγή στην Ελλάδα» με συγγραφείς τους κ.κ Μπαρκούκη Β. Αλεξανδρή Κ, Λαμπρόπουλο Γ., και Τσορμπατζούδη Χ., ως αναρτημένη ανακοίνωση στις εργασίες του 12ου  Ευρωπαϊκού συνεδρίου Αθλητικής Ψυχολογίας (Χαλκιδική, Σεπτέμβριος 2007).

7. Παρουσίαση εργασίας με θέμα: «Η επίδραση της ενίσχυσης αυτονομίας στις ψυχολογικές ανάγκες στο χώρο της φυσικής αγωγής και του ελεύθερου χρόνου» με συγγραφείς τους κ.κ. Λαμπρόπουλο Γ., Μπαρκούκη Β. και Τσορμπατζούδη Χ., ως αναρτημένη ανακοίνωση στις εργασίες του 12ου Ευρωπαϊκού συνεδρίου Αθλητικής Ψυχολογίας (Χαλκιδική, Σεπτέμβριος 2007).

Επιμορφώσεις
Ημερίδα: ''H εκπαιδευτική φροντίδα παιδιών που μεγαλώνουν μακριά απο την οικογένεια. Ο ρόλος του σχολείου''. Διοργανωτής: Υπουργείο Δια Βίου Εκπαίδευσης & Θρησκευμάτων, Γενική Διεύθυνση Σπουδών Π.Ε & Δ.Ε.

-Ημερίδα με θέμα: «Παιδεία για τα μέσα». Διοργανωτές: Υπουργείο Δια Βίου Εκπαίδευσης & Θρησκευμάτων Υπουργείο εσωτερικών, Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης- Γενική Γραμματεία, , Διεύθυνση Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης και Ινστιτούτο πτικοακουστικών μέσων.

-Επιμορφωτική Ημερίδα για τους καθηγητές του ΣΕΠ. Διοργανωτής: Κέντρο Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού Xίου.

-
Επιμορφωτικό Πρόγραμμα στο πλαίσιο του Υποέργου 2 ''Εφαρμογή Προγραμμάτων που Προωθούν την ισότητα στην κοινωνία-Καλλιπάτειρα''

-Βιωματικό σεμινάριο με θέμα ''Επικοινωνία στο σχολείο''. Διοργανωτής: Κέντρο Πρόληψης Χίου.

-Επιμορφωτική Διημερίδα  με θέμα: ''H πορεία των Project στα ΕΠΑΛ''
Διοργανωτής: Τμήμα Επιστημoνικής και Παιδαγωγικής Καθοδήγησης Δ.Ε της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Αττικής σε συνεργασία με την Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Α' Αθήνας, το 3ο ΕΠΑΛ ΤΑΥΡΟΥ & 1ο Εσπερινό ΕΠΑΛ ΤΑΥΡΟΥ.

 -Επιμορφωτική συνάντηση με θέματα ''Η  συμβολή του μαθήματος Φυσικής Αγωγής του Νέου Σχολείου του 21ου αιώνα''. ''Χρήση και εφαρμογή μορφολογικής μεθόδου στη διδασκαλία τυ παραδοσιακού χορού''. Διοργανώτης: Σχολική Σύμβουλος Φυσικής Αγωγής Α' Αθήνας Δρ. Βαρλάμη Ελένη.

-Διημερίδα με θέμα: ''Αντισεισμική προστασία Σχολείων. Διοργανώτης: Ο.Α.Σ.Π & Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Χίου.

Δεξιότητες πληροφορικής
Κάτοχος κρατικού πιστοποιητικού γνώσης Ηλεκτρονικών Υπολογιστών Πρόγραμμα 18-118-117. Έργο "Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στην Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση'' 
Ξένες γλώσσες
 Αγγλικά σε επίπεδο LOWER.''University of Michigan''

Σχόλια